Klacht: Ouder

op 01 juni 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Mijn zoon is lid geworden bij Basic Fit te Fransiscusdreef zonder mijn toesteminng. ik heb dit klacht vaker gelezen, maar ook bij men in de buurt. maar jullie doen hier ook niks aan. Een minder jarige mag niet lid worden zonder toestemming. Ik verzoek u het lidmaadschap op stop te zetten zonder nog overige kosten of iets van mij zoon zijn rekening af te halen, zowel dan moet ik helaas overgaan naar andere regelmaten zoals naar een hogere macht. Graag wil ik dat dit binnen 3 werkdagen is opgelost. Anders moet ik overgaan tot andere regelmaten.

Lidmaatschap afsluiten op lidnummer 339003483

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 02 juni 2016 om 08:13 geantwoord

Beste Amine,

Bedankt voor je bericht.

Dit lidmaatschap staat op jouw naam. Kan je een kopie van het ID bewijs van jouw zoon mailen naar social@basic-fit.com. Op die manier kan ik de gegevens checken en eventueel het lidmaatschap stop zetten.

Ik hoor het graag van je.

Dustin van Basic-Fit

Heeft op 02 juni 2016 om 11:52 geantwoord

Nee hij staat op mijn zoon zijn naam
Amine Seddouki ik reageer via zijn naam

Bericht van Basic Fit

7 maanden geleden - Ok, kan je dan alsnog een kopie van zijn ID kaart naar mij mailen. Dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen. Met vriendelijke groet, Dustin van Basic-Fit

Reactie van de melder van de klacht Amine Seddouki

7 maanden geleden - Oke dan stuur ik die nu meteen op.

Alle klachten die gemeld zijn door Amine Seddouki