Klacht: Oude pakjes in de winkels en valse belofte bij enquête.

op 11 september 2016 over Camel in de categorie Sigaretten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een aantal weken geleden bij een enquête werd mij aanbevolen om over te stappen naar Camel Zware shag. Ik zou nog een vragenlijst thuis via de mail ontvangen en als die zou worden ingevuld een speciale aansteker ontvangen voor de moeite. Dus zo gezegd zo gedaan. Thuis de enquête via de mail ingevuld maar nooit iets meer vernomen of ontvangen.

De shag was 8,00 euro per pakje van 50gram en ik was echt verrast over de kwaliteit en smaak. Voor mij was de keuze gemaakt dus voortaan Camel zware shag. Nu heb ik al meerdere keren gehad dat wanneer ik Camel zware shag koop een prijs vind op de pakjes van 7,00 euro of 7,20 euro. Dus oude shag die misschien al wel maar dan een jaar in de winkel ligt en werkelijk niet is te roken omdat het zo droog is als stro.
En dit zelfs bij de Meté en de cigo . En bij navraag hebben ze alleen nog maar oude pakjes op voorraad.
Ik had ondertussen ook al 2 collega’s overtuigt van de geweldige eerste ervaring en ook zij ondervinden de zelfde klachten.
Dus misschien toch maar weer terug naar het oude vertrouwde Van Nelle zwaar.

Gewenste Oplossing:

Graag betere controle op verkoop punten van oude pakjes.

Een compensatie zou wel op zijn plaats zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Camel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Camel in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Dino1963