Klacht: Oude kapotte bloemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vader besteld voor mij 4 x per jaar een boeket bij deze internet site.
Voor €32,50 kan je overal een prachtig boeket verwachten. Het is nu de derde keer dat het of amper bloemen heeft en alleen maar groen, maar deze keer zijn ze geknakt en oud. Ik heb de winkel in Oegstgeest gebeld Bloemist Daan! en gezegd dat ik zeker niet tevreden ben en een ander boeket wil. Ze zijn nooit opgehaald en heb ook verder nooit meer iets gehoord. Ik vindt het schandalig naar mijn vader toe en we zullen dan ook nooit meer bestellen.

Gewenste Oplossing:

Bij dit bedrijf heb ik mijn vertrouwen al verloren

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topbloemen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topbloemen.nl

Heeft op 15 september 2017 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij betreuren het ten zeerste dat het boeket niet naar wens was.

Wij hebben contact gehad met deze ontvanger.
Wij hebben aangeboden een nieuwe boeket te bezorgen, daar de delphinium was geknakt door het transport. De klant is hiermee akkoord gegaan en de klant is hiermee akkoord gegaan.
Hiermee hebben wij de klacht gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door felicia.1@live.nl