Klacht: oude droge shag

op 06 augustus 2017 over John Player Special in de categorie Sigaretten

vandaag 6 augustus 2017 groot verpakking shag gekocht met serienummer: 6J262J50338 bij de plus in Druten. Deze mr. Lenssen verzekerde mij dat hij drie maal per week van jullie verse shag aangeleverd krijgt. Na meerdere verpakkingen te hebben gecontroleerd, die allemaal droog waren, werd de verzegeling met een plakbandje “verzegeld” en ik moest het er maar mee doen. De opengemaakte verpakkingen gingen dus ook gewoon weer in de verkoop!!!! Schande!! Rook altijd shag en weet donders goed wanneer deze niet VERS is.Met de meneer van de PlUS DRUTEN…Heuvel 10 6651 DE in Druten kom ik er dus niet uit en vind het heel raar, dat als jullie driemaal per week leveren,alle verpakkingen droog zijn, en opengemaakt weer terug de verkoop in gaan!!! Hoop op een bevredigend antwoord.

Vriendelijke groet C.M. Gohij
Hoefslagstraat 1 6651 CP Druten

ik ben pas tevreden wanneer er duidelijkheid is over het serienr. van de shag {is deze vers verkocht door de Plus} en of plus Druten driemaal in de week deze groot verpakkingen daadwerkelijk aangeleverd krijgt door jullie

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over John Player Special

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over John Player Special nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door christa Gohij