Klacht: oude bloemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Topbloemen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Topbloemen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topbloemen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topbloemen.nl

Heeft op 15 september 2017 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij betreuren het ten zeerste dat de bestelling niet naar wens was.
Echter vinden wij geen bestelling terug op het adres van de melder.
Wij hebben tot 2016 teruggezocht.

wellicht is het boeket bezorgd door een Topbloemenbloemist maar is het boeket direct besteld bij de bloemist zelf, en niet op onze website.
omdat wij geen bestellingen hebben die aan de gegevens voldoet hebben wij de klacht gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door ma1950baker@outlook.com