Klacht: Oude bestellingen niet meer raadplegen

op 28 februari 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

H en M heeft op de ene op de andere dag zonder overleg met zijn cliënten besloten om over te gaan op twee systemen.
Dit heeft tot gevolg dat je je oude bestellingen incl. openstaande bedragen niet meer kan inzien. Wel zo makkelijk om te weten wat je moet betalen en of het klopt. Nu moet je er maar op vertrouwen dat wat je gaat betalen klopt met wat hun zeggen. In mijn geval ben ik een bedrag van 100 euro kwijt. Pech voor mij want ik kan het zelf niet meer inzien.
Ik vindt dit uiterst belachelijk en ook omdat ik een goede klant ben vervelend.

Gewenste Oplossing:

De geschiedenis van bestelling van de klanten van begin dit jaar 01-01-2017 laten zien aan de klanten zodat ze ook kunnen verifiëren of het klopt !
Dat is namelijk in elk bedrijf zo en ik vraag me af of dit juridisch wel mag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door unhappythea