Klacht: Oudbakken Vlaai gebak { 3 Euro }

op 24 september 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Zaterdag 24 September 2016 heb ik E Doudeijns 2 gebakjes gekocht
die waren niet lekker meer, daarvan is de helft gegeten de andere helft
is in de kliko gegaan . Daar heb ik de chef Claudia over gebeld, die wilde
dat ik dit weer uit de kliko haalde,dan kon zij dit weer opsturen n/d bakkerij
Ik heb haar gezegt dat ik dit niet uit de kliko gaat halen maar zij maar moest geloven op mijn blauwe ogen,ik kon toen terug komen en mijn geld weer terug vorderen. in de Hema heb ik haar om laten roepen [ Ik zag de chef staan] maar kwam niet n/d klanten service , toen heb ik haar weer om laten roepen uiteindelijk kwam ze naar mij toe. ik heb haar om haar gedrag aangesproken , en ik zei wat dag je laat hem maar een poosje staan,maar dat viel niet in goede aarde , liep uiteindelijk weg en zei keihard FLAPDROL , toen liep het helemaal uit de hand, ik zei toen nog harder FLAPDROOOOOOL ??????? tot al de mensen in de Hema dachten wat is hier a/d hand en zei tegelijk houd u het geld maar of geef het maar aan een goed doel,niet in uw eigen zak steken hoor ?? Ik vind dit een onprofessioneel gedrag van Claudia die op dat moment de chef is van de Hema Hellevoetsluis, en zich zelf te koop zet voor haar personeel en de vele klanten op dat moment .
In afwachting van uw antwoord verblijf ik E Doudeijns

???????????????????????????????????

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BentheElise1