Klacht: oud UPC klant wordt benadeeld

op 30 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb sinds 2013 een UPC account, Internet (50mbits download), telefoon & televisie, voor 43 euro per maand.
Vlak daarna ging UPC over in Ziggo, er werd mij toegezegd dat het abonnement éénmalig een euro omhoog ging.
Echter nu gaat het weer een euro omhoog maar goed, het probleem ligt als volgt.
Omdat ik oud UPC klant ben word ik benadeeld in de aanschaf van een CI+ module, met deze module kan ik tv kijken zonder de decoder van Ziggo, een must van de decoder van Ziggo doet het de helft van de tijd niet, en na omruilen werkt ie maar een half jaartje goed en daarna is het weer een probleem, een CI+ module dus.
Omdat ik oud UPC klant ben, mag ik maar 1 CI+ module HUREN, dat kost 2 euro per maand.
Echter ik wil mijn oude decoder inleveren want daar kan ik niets meer mee.
Dat mag van Ziggo MAAR dan wordt mijn account omgezet naar een account met een lagere download snelheid (40mbits) en mijn abonnement wordt een euro duurder.
Wie begrijpt dat nou ?!
Als ik ze hierover bel of mail dan krijg ik het antwoord dat UPC een scherpe prijs had…maar wat heb ik daar mee te maken ?!
Het downgraden van een pakket en de maandelijkse kosten omhoog, dat noem ik geen oplossing.

Ik ben tevreden als mijn maandbedrag en mijn internet snelheid gehandhaafd blijft met daarbij i.v. mijn Ziggo decoder een CI+ module,

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht Rekked

8 maanden geleden - Helaas neemt Ziggo mijn klacht niet in behandeling :-( Ik vraag me af waarom Ziggo een monopolie positie heeft in Nederland.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rekked