Klacht: Slechte service, geen communicatie

Rita Sital op 21 september 2021 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Ik wacht al ruim 4 maanden op mijn zweefkast dat bij OTTO besteld is, producten worden incompleet geleverd, en als je belt dan moet je steeds weer 3 weken wachten. Veel begrip hiervoor getoont, inmiddels al 4 maanden verder met een halfgebouwde kledingkast.
Via track and tracé was te zien dat de resterende onderdelen onderweg zouden zijn, echter was het niet mogelijk ivm schade. Er wordt nooit gecommuniceerd en kan fluiten naar de service van zo’n groot bedrijf/ organisatie.
Heb spijt dat ik hier voor het eerst een aankoop heb gedaan bij OTTO.

Eerder communicatief geprobeerd op zoek te gaan voor een oplossing, nu 4 maanden verder van huis.
Ik zou hiervoor een schadevergoeding willen ontvangen, doordat de service en communicatie zeer slecht is en dat ik zo lang moet wachten op mijn kledingkast.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 21 september 2021 om 16:41 geantwoord

Inmiddels is er telefonisch contact opgenomen met de klant. Er zijn excuses aangeboden en er is, vanwege de lange levertijd van de onderdelen, in gezamenlijk overleg besloten de geleverde zweefdeurkast alsnog te retourneren. Vanwege alle overlast heeft de klant een waardebon met een shoptegoed ontvangen.

met vriendelijke groet,

OTTO