Klacht: Retour niet verwerkt

27118275 op 18 januari 2022 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

10 nov 2021 3 jassen ontvangen die ik had besteld
13 nov 2021 deze jassen tegelijk geretourneerd
Natuurlijk het bewijs bewaard, maar na 6 weken weggegooid , heel dom maar ik had niet verwacht dat ik nog een mail met openstaande rekening zou ontvangen van een jas die niet als retour aangekomen is bij het bedrijf
Ik heb ook geen mail gehad dat de retour van de andere jassen verwerkt is
Ik vind dit heel slecht van de otto, het verwerken van de retouren duurt veel te lang
Nu word van mij verwacht dat ik een product betaal die ik samen met andere producten terug heb gestuurd
We zijn inmiddels 2 maand verder

Gewenste Oplossing:

Dat ik geen betalingsherrinnering meer ontvang van iets wat ik niet gehouden heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van OTTO

1 jaar geleden - Klant gebeld excuses aan geboden en uitleg gegeven. Dat het retour vertraagd is en momenteel niet meer te achterhalen is bij PostNL. Wij hebben de jas gecrediteerd en haar saldo naar nul gebracht. Klant per mail bevestigd dat haar saldo nul is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 18 januari 2022 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 27118275