Klacht: Otto weigert mijn tv te repareren of vervangen vanwege een ondeugdelijk product!

Khalid.e.h op 07 oktober 2021 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nadat mijn tv het na twee jaar begeeft weigert OTTO mijn tv te reparen of te vervangen. Ik heb ze meerdere malen benaderd vanwege het feit dat het product ondeugdelijk is en een tv langer hoort mee te gaan. OTTO weigert mijn tv kosteloos te reparen of te vervangen terwijl ik daar recht op heb. Ik zit al weken zonder tv omdat ik echt geloofde dat OTTO met de juiste oplossing zou komen maar tevergeefs. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik diep teleurgesteld ben in OTTO als consument. Ik hoop dat andere consumenten dit niet gaan meemaken. Ik voel me opgelicht. Mensen koop geen tv bij OTTO want er is een kans dat je na 2 jaar zonder tv zit.

Kosteloze reparatie of vervanging van mijn tv.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 07 oktober 2021 om 13:31 geantwoord

Khalid.e.h

Heeft op 07 oktober 2021 om 13:40 geantwoord

Otto is verplicht om kosteloos tv te reparen of te vervangen. Ik ga geen 260 euro betalen voor gebruikersdeel omdat hun een slechte product verkopen. Ik blijf bij mijn standpunt!

Alle klachten die gemeld zijn door Khalid.e.h