Mijn Klacht:
26 December 2021 bestelde ik een aantal artikelen bij OTTO. Omdat de verzending zo lang duurde annuleerde ik de artikelen die nog niet onderweg waren. Rond 11 April kwamen deze artikelen binnen in 1 doos. Het gaat hier om 2 gordijn roedes. Omdat ik inmiddels al was voorzien van andere roedes , nam ik contact op met de klantenservice om het retour adres te mogen ontvangen zodat ik het pakket kon retourneren. Rond 11 Januari stuurde ik het pakket retour en OTTO gaf aan die op 4 Februari binnen gehad te hebben. Ik ontving dus 1 pakket en stuurde het zelfde pakket terug en deze werd ontvangen. Uiteraard gooi ik het verzendbewijs vergolgens weg. Echter krijg ik weken later een betalingsherinnering. Een collega van de klantenservice gaf aan dat het wat kan duren voordat het intern verwerkt word dus ik negeer deze herinnering. Nu ontving ik deze week weer een herinnering en besloot ik contact op te nemen met OTTO. Een collega vertelde mij dat hij intern een onderzoek zou gaan starten. Nu ben ik agelopen zaterdag gebeld door een andere collega van OTTO en zij vertelde dat ze mijn verzendbewijs nodig hebben. Ik heb een erg onaangenaam gesprek gehad met deze mevrouw. Deze mevrouw had geen empathie en reageerde erg ongepast. Dit is een intern probleem bij OTTO en deze fout dient niet bij mee neergelegd te worden. Hun zouden zelf intern deze zending op moeten kunnen zoeken en kijken wat het gewicht was bij verzending en retourneren. Ik ben nog nooit zo onprofessioneel behandelt en heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik zal voortaan ook zeker niks meer bestellen bij OTTO.
Ik raad aan om nooit iets te bestellen bij OTTO!! Want als je iets retourneert zullen ze zeggen dat je niet alles geretourneerd hebt en moet je betalen zonder dat je producten gehad hebt!!
Gewenste Oplossing:
Ze zouden dit intern op moeten lossen! Zij hebben niet goed in de doos gekeken bij ontvangst. Er zaten wel degelijk 2 roedes in.
Ik ga niet betalen voor producten die ik niet gehad heb!!
