Mijn Klacht:
Ik ben heel lang klant.
Maar alsnog kreeg ik een bericht dat ik een paspoort kopie moet sturen en een deel vooruit moet betalen bij ieder bestelling.
Toen ik een bezwaar stuurde heeft men op een nare toon en manier gereageerd en achteraf betalen 100% uitgezet.
Dus met andere woorden had ik geen bezwaar gestuurt kon ik nu deels blokade gehad. Ongeloofelijk!
Door deze volledige blokade op achteraf betalen kan ik niet meer voor achteraf betalen keizen.
Pas heb ik besteld en meteen betaald.
Maar deze beperking en manier van omgaan met een klant die al heel lang klant is maakt het niet aantrekkelijk om te blijven bestellen bij Otto.
Ik vind dat men geen paspoort dient te vragen van een vaste klant en na bezwaar nog ergere maatregel nemen tegen een vaste klant.
Gewenste Oplossing:
Graag wil ik dat er per direct de beperking volledig opgeheven wordt zonder het vragen van een ID kopie. Zodat ik normal mijn account kan gebruiken.
En men beter werkt aan de toon van de communicatie. En niet zomaar 100% opties blokkeer na bezwaar.
![](https://www.klacht.nl/wp-content/themes/klacht_2014/images/complaint-solved.png)