Klacht: Ongeorganiseerd

Gazehound op 06 september 2021 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

OP 19 augustus een staaltje aangevraagd. Dezelfde dag nog een mailtje gekregen met de bevestiging. Het zou binnen 5 werkdagen opgestuurd worden. Na 10 werkdagen nog niets ontvangen. Gebeld. Een jongeman aan de telefoon die mijn klantnummer wilde weten. Heb ik niet maar zal die, bij bestelling, vast wel krijgen. Postcode, huisnummer en leeftijd dan maar. Mevrouw, dat klopt niet! Nee, ik zit hier een partij te liegen omdat ik me verveel zeker. Hij kwam er niet uit en ik moest het maar opnieuw bestellen. Ga ik niet doen. Het is jullie fout en niet de mijne. Los het maar op. Klacht gestuurd. Werd in behandeling genomen. Volgende dag, of ik het wel opnieuw wilde aanvragen. Néé dus, daar ging mijn klacht over maar oké, ik stuur de bevestigingsmail wel op. Nieuwe mail, of ik mijn gegevens opnieuw wilde doorgeven. Die hèb je toch al? Enfin, ook die maar weer door gegeven. Nieuwe mail, we willen uw klantnummer hebben. Heb ik niet, we kunnen uw postcode en de rest niet vinden. Inmiddels kreeg ik een brief binnen van Otto, gedateerd op 20 augustus. Het is nu 3 september…..het staaltje is niet meer leverbaar. Gebeld om opheldering.
‘Ja, ik ka kijken of er nog een staaltje is en het aan u opsturen!’ Uiteindelijk nog een mailtje gestuurd dat ik het ‘op z’n zachts gezegd een heel rare en ongeorganiseerde zooi vind bij de Otto
en iedereen langs elkaar heen schijnt te werken!’ Uiteindelijk krijg ik een kort nietszeggend mailtje terug met de mededeling dat, wanneer er geen staaltje is, ze dit ook niet kunnen sturen.
Ik kreeg voordien nog wel te horen dat het met de bestelling van het artikel beter zou gaan.
Waarom geloof ik dan toch niet meer?

Op zijn minst een uitvoerige uitleg met iemand die wèl weet hoe en wat er gebeurt binnen het bedrijf.
Anders bestel ik die bank en als de keur me niet zint, nemen ze hem per kerende maar weer mee.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 06 september 2021 om 10:12 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Gazehound