Klacht: leugens

Paula Veldhuis op 22 januari 2025 over OTL Nederland -Lekdetectie centrale in de categorie Aannemers, Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik belde OTL omdat ik op hun site had gezien dat ze door middel van rookdetectie lekkage konden opsporen. De informatie over de kosten klopte niet. De monteur wist niets van rookdetectie en kon dat ook niet. Ik heb dat bezoek toen afgebroken. Daarna moest ik wel het volle pond betalen. € 515,14
Bezwaar hielp niet. Ze hebben zich juridisch volledig ingedekt. Beloofde telefoongesprekken stuurden ze niet op, ook al hadden ze dat toegezegd. Kortom: ga niet met ze in zee.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn met een halvering van de factuur. De monteur is wel gekomen en het is niet zijn fout dat hij niet goed was ingelicht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTL Nederland -Lekdetectie centrale over deze klacht.

Bericht van OTL Nederland -Lekdetectie centrale

1 maand geleden - Er is maar 1 leugenaars ,en dat is mevrouw Foeken zelf De informatie is correct gemeld en het intakegesprek doorgestuurd Deze klant wil via deze actie van haar rekening afkomen die ook nog niet is voldaan

Reactie van de melder van de klacht Paula Veldhuis

1 maand geleden - Het enige gesprek dat is doorgestuurd is het 1e telefoontje voor informatie. Daarin is een verkeerde prijsopgave gegeven. De volgende 3 gesprekken zijn NIET doorgestuurd. De enige reden dat ik OTL benaderd heb is die rookdetectie. En de rekening is betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door OTL Nederland -Lekdetectie centrale in behandeling genomen

Bericht van OTL Nederland -Lekdetectie centrale

1 maand geleden - Beste lezer, Mvr Foeken heeft zelf gevraagd om het eerste telefoongesprek en dit hebben wij dan ook toegestuurd. De andere telefoongesprekken kunnen wij ook toesturen, hierin hoor je duidelijk dat er in geen enkel telefoongesprek gevraagd of gesproken wordt voer een rookproef meting. Wij kunnen dan ook vooraf geen rekening houden als er geen volledige informatie verstrekt word door de klant. Het klopt inderdaad dat er een verkeerd bedrag is doorgegeven en wij hebben dit dan ook direct gecorrigeerd, maar dat word natuurlijk niet benoemd. Ondanks dat Mvr Foeken aangeeft dat het zou gaan om een rookproef neemt dit natuurlijk niet weg dat wij de meting juist hebben verricht en de rekening hiervoor betaald dient te worden. Wij vinden het natuurlijk ook erg verveld dat de opdracht niet naar wens is uitgevoerd maar dit is niet iets waar wij op afgerekend kunnen worden aangezien de juiste informatie verstrekken in de hand van de klant ligt. Met vriendelijke groet, OTL Nederland

Reactie van de melder van de klacht Paula Veldhuis

1 maand geleden - En een rapport over de verrichte werkzaamheden heb ik ook niet ontvangen. Ik heb niet gevraagd om het eerste gesprek, maar om ALLE gesprekken. OTL vertelt gewoon niet de waarheid.

Bericht van OTL Nederland -Lekdetectie centrale

1 maand geleden - Beste lezer, Wij gaan alsnog ALLE gesprekken versturen zodat u uw geheugen kunt opfrissen. Wij zouden het dan ook op prijs stellen als u na het beluisteren van de gesprekken hier op terug komt. Zoals in de door u ontvangen afspraak bevestiging staat ontvangt u de rapportage Na betaling binnen 2 a 3 werkdagen middels de mail. Met vriendelijke groet, OTL Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Paula Veldhuis