Klacht: ortopediche schoenen en kleding

op 13 september 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

na veel moeite ben ik gaan sporten bij basicfit . ben lichamelijk beperkt en draag hier voor aangepaste schoenen. zonder deze schoenen kan ik dus ook niet sporten. niemand heeft zich hier over beklaagt. nu is er een persoon werkzaam in Uden die hier eg veel moete mee heeft en wou me eigenlijk gelijk verwijderen. hem geprobeerd uit te leggen maar blijft er bij zijn geen sportschoenen. nou valt hij ook weer over mijn kleding. bestaat altijd uit leging en T-shirt. als shirt strak zit heb ik er een los hesje over. dat omdat ik via maag verkleining 55 kilo ben af gevallen en een losse vel buik heb wat ik niet wil tonen. wat is het volgende. ben weer bijna bij af thuis verstopt op de bank. mag niks en kan niks . ben er zwaar door geraakt. door dat mijn inkomsten bestaat uit een uitkering en dus ook niet voldoende om andere sporten te doen. maak voor sporten ook altyd eerst mijn schoenen schoon met doekje en water.

als ik gewoon kan sporten .probeer alleen maar te bewegen zodat mijn bloedsdoorloop in mijn been goed blijft en niet terug in rolstoel moet. met aangepaste schoenen en legging en shirt en evt een hesje. en wens ook verder met rust gelaten te worden. niet dat hij straks weer wat verzint.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 14 september 2016 om 12:07 geantwoord

Beste Edith,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te horen.

Zolang jij jouw schoenen netjes schoonmaakt voordat jij begint met sporten mag jij jouw schoenen gebruiken om te sporten.

Ook is het geen probleem als jij een hesje over jouw shirt heen draagt.

Ik heb zojuist de manager van de club gesproken om ervoor te zorgen dat jij ongestoord en in alle rust kan gaan sporten.

Veel sportplezier en een fijne dag toegewenst.

Levi

Alle klachten die gemeld zijn door edith3