Klacht: Ordinair de deur gewezen

op 27 september 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik wil een klacht indienen tegen de basic fit Blaarmeersen op de zuiderling mijn vriendin heb daar ruzie gehad met de manager en nog een mevrouw die weigerde haar naam te geven mijn vriendin heeft haar excuses aangeboden en die is aanvaart ik stond er alleen bij heb niets gezegd of gedaan en nu kom ik bij die club word die mevrouw die haar naam niet wou geven heel agressief en heb me de club uit gestuurd ik vroeg haar wat ik had gedaan daar lachte ze op en weigerde te vertellen wat ik in haar ogen had gedaan ook heb ze mijn lid maatschap stop gezet waar ik helemaal niet om gevraagd had ik wilde de politie in schakelen en toen antwoorden ze met dat zal ik maar beter laten ze heb me de club lachend uit gestuurd en gezegd dat ik bij basic fit niet meer welkom ben maar weigert te vertellen waarom en haar naam te geven ik ben heel boos hoe er met mijn is omgegaan en hoe de mevrouw en de manager heeft gedaan tegen mijn en ik wil een klacht tegen beiden in dienen en ik wil weten waarom hun mijn lidmaatschap stop zetten zonder mijn toestemming willen jullie zo snel mogelijk contact met mijn op nemen à.u.b

Mvg Cornelia Jansen

Als de 2 damens hun excuses aan bieden en ik weer word toegelaten in de club

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 27 september 2016 om 14:54 geantwoord

Beste Cornelia,

Bedankt voor je bericht.

Jouw situatie is samen met de manager van de club besproken.

Aan de hand daarvan is er besloten om de toegang voor jou tot alle Basic-Fit clubs en faciliteiten te ontzeggen.

Als het goed is heb jij al een ontzeggingsbrief van ons ontvangen waarin vermeld staat waarom jij ontzegd bent tot alle clubs van Basic-Fit.

Levi van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Corneliajansen