Klacht: ordernummer 24834

op 17 augustus 2017 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xxl-shop.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xxl-shop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door xxl-shop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat xxl-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

xxl-shop.nl

Heeft op 28 oktober 2017 om 20:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

U geeft aan dat het door u bestelde artikel niet is ontvangen.
Dat betreuren wij om te vernemen, graag reageer ik dan ook op uw klacht.

Als eerste onze excuses dat u het artikel niet binnen het door u verwachtte termijn heeft ontvangen.
Zie in onze backoffice dat uw artikel geleverd diende te worden in België, dit duurt helaas altijd iets langer dan wanneer een zending binnen Nederland geleverd dient te worden.
In de tussentijd heeft u uw bestelling in goede orde ontvangen, wij wensen u veel plezier met uw bestelling!

Mocht het e.e.a. nog niet helemaal duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen dan horen wij dit graag.
U kunt een bericht sturen naar: info @xxl-shop.nl

Met vriendelijke groeten,

Afdeling klachtenmanagement xxlshop

Alle klachten die gemeld zijn door jumperke