Klacht: order niet geleverd

op 08 juli 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Gordijnen op maat besteld. Deze zouden worden opgehangen en de stoffeerder zou alle materialen meenemen.
Ze zouden geleverd worden tussen 12.00 en 17.00. Dus 5 uur wachten!
Ik kreeg om 15.34 keurig een sms dat de stoffeerder onderweg was. Na bijna 1.5 uur was hij er nog niet. Een mail gestuurd om te vragen of hij nog komt. Niets op gehoord!!
Blijk ik een mailtje te hebben gehad waarin men melding maakt dat de stoffeerder geweest is en er niemand thuis was. Dit is dus pertinent niet waar! En als ik al niet gereageerd zou hebben op de deurbel (wat bijna onmogelijk is) dan had hij ook nog mijn mobiele nummer kunnen bellen. Dit is ook niet gebeurd.
Bovendien was de SMS van 15.34 en de stoffeerder zou om 15.28 voor de deur hebben gestaan. Hoe kan dit?

Toen maar gebeld met het 0900-nummer. Het bandje is zo verwarrend, dat ik de juiste persoon onmogelijk aan de lijn kon krijgen. Dit heb ik dus maar opgegeven.
Nogmaals een mail gestuurd. Ook hier nog geen antwoord op gehad.
Tenslotte heb ik een alternatief nummer gebeld (013-4626626), dat zou tot 17.30 bereikbaar zijn. 20 minuten in de wacht gestaan en uiteindelijk werd om 17.20 de verbinding verbroken omdat ze dicht zouden zijn om 17.00.

Ik heb hier echt mijn buik vol van en verwacht dat ze reageren op mijn berichten en naar samen met mij een goede en snelle oplossing zoeken.

Als er snel gerageerd wordt en de gordijnen snel bezorgd en opgehangen worden.
ook wil ik een verklaring waarom dit zo verlopen is.
Het dure 0900 nummer is een aanfluiting. Je weet niet wat je moet kiezen om bij de juiste persoon te komen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janpeut