Klacht: Opzegvergoeding

op 18 mei 2018 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Ik heb een eindnota gekregen van 220 euro van NLE, mijn oude aanbieder. Maar budgetenergie hoort deze te betalen. Dit is tot op heden echter niet gebeurd.

Wanneer ik inderdaad kosteloos word gesteld. Dit is niet het eerste probleem met budgetenergie dus ik zie heel graag dat dit word opgelost.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 29 mei 2018 om 11:33 geantwoord

Beste meneer Blommensteijn,

Ik zie dat u 2x contact heeft gehad met onze klantenservice per e-mail. Hierin geeft u aan dat in de bevestigings e-mail en in het contract staat dat u geen eindnota zou moeten krijgen van uw vorige leverancier.

Na een overstap ontvangt u altijd een eindnota van de vorige leverancier. Zij stoppen immers met leveren, en brengen u het verbruik in rekening dat u bij hen heeft gehad tot aan de datum van uw overstap. Wij vermelden dan ook nergens in onze aanmeldbevestiging, of in ons contract dat u geen eindnota zult ontvangen.

Wel geven wij aan de we een eventuele overstapboete voor u vergoeden tot maximaal € 125,- per product. Mijn collega heeft u gevraagd om een kopie van de volledige eindnota te sturen zodat wij het bedrag van de boete kunnen vergoeden.
Ik zie in een eerdere e-mail dat u een boete heeft gekregen van € 125,-. Ondanks dat dit niet de volledige eindnota is, heb ik de boete alvast voor u vergoed. U ontvangt dit bedrag binnen 14 dagen op het bij ons bekende rekeningnummer.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ray23Hertz