Klacht: Opzegvergoeding

op 18 mei 2018 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een eindnota gekregen van 220 euro van NLE, mijn oude aanbieder. Maar budgetenergie hoort deze te betalen. Dit is tot op heden echter niet gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik inderdaad kosteloos word gesteld. Dit is niet het eerste probleem met budgetenergie dus ik zie heel graag dat dit word opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 29 mei 2018 om 11:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Blommensteijn,

Ik zie dat u 2x contact heeft gehad met onze klantenservice per e-mail. Hierin geeft u aan dat in de bevestigings e-mail en in het contract staat dat u geen eindnota zou moeten krijgen van uw vorige leverancier.

Na een overstap ontvangt u altijd een eindnota van de vorige leverancier. Zij stoppen immers met leveren, en brengen u het verbruik in rekening dat u bij hen heeft gehad tot aan de datum van uw overstap. Wij vermelden dan ook nergens in onze aanmeldbevestiging, of in ons contract dat u geen eindnota zult ontvangen.

Wel geven wij aan de we een eventuele overstapboete voor u vergoeden tot maximaal € 125,- per product. Mijn collega heeft u gevraagd om een kopie van de volledige eindnota te sturen zodat wij het bedrag van de boete kunnen vergoeden.
Ik zie in een eerdere e-mail dat u een boete heeft gekregen van € 125,-. Ondanks dat dit niet de volledige eindnota is, heb ik de boete alvast voor u vergoed. U ontvangt dit bedrag binnen 14 dagen op het bij ons bekende rekeningnummer.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ray23Hertz