Klacht: Opzegservice heeft niet gefunctioneerd

op 07 september 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Per 09-03-2015 hebben wij een abonnement bij KPN. De kern van onze klacht is dat wij financiële schade hebben doordat de overstapservice niet heeft gefunctioneerd, omdat in de tussentijd ZIGGO ook geld van onze bankrekening heeft afgeschreven. Het abonnement bij ZIGGO is door de overstapservice van KPN niet goed opgezegd.

Tot onze schrik en verbazing constateren we dat ZIGGO nog steeds geld afschrijft van onze bankrekening. We hebben contact opgenomen en ze geven aan geen opzegging te hebben ontvangen.
Ik wil u dan ook vriendelijk, maar met klem, verzoeken om de overstap alsnog goed te regelen (met terugwerkende kracht) en de financiële schade die we hebben geleden te compenseren. We betalen immers nog steeds aan ZIGGO. Zoals u kunt lezen betalen we iedere maand 18,25 euro en 38,20 euro. Vanaf 09-03-2015 bedraagt de schade € 1.021,95.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sam-schoonus