Klacht: Opzegging wordt niet in behandeling genomen

Nancy. M op 17 april 2024 over Verisure in de categorie Bewaking & Beveiliging

In maart heb ik mijn contract opgezegd, maar krijg nooit reactie. 2x gebeld en is aangegeven april laatste factuur maand en zou iemand langskomen om het los te halen. Niemand gezien noch gehoord. Vervolgens vandaag weer gebeld (17 april) krijg ik te horen is niet bevestigd dus loopt nog door tot iemand reageert maar kon niet aangeven wanneer want was super druk. Maw beide collega’s spreken elkaar tegen. Ik heb aangegeven niet meer te betalen omdat ik opgezegd heb.

Dat er iemand komt die het systeem eraf haalt en mijn contract wordt ontbonden per april 20024

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Verisure

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Verisure over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Verisure in behandeling genomen

Bericht van Verisure

1 maand geleden - Beste Nancy, Bedankt voor uw bericht! Wij vinden het zeer spijtig om te lezen dat u momenteel de Verisure-service niet optimaal ervaart. Wij willen hier uiteraard een positieve verandering in brengen. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact opnemen met u. Met vriendelijke groet, Burton - Verisure NL

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Verisure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Verisure

Heeft op 24 april 2024 om 10:21 geantwoord

Beste Nancy,

Wij hebben u zojuist gesproken en uw aanvraag correct verwerkt!
Wij zijn blij om te horen dat wij u van dienst konden zijn en wensen u nog een prettige week!

Burton - Verisure NL

Alle klachten die gemeld zijn door Nancy. M