Klacht: Opzegging vliegtieckets van luchtvaartmaatschappij

op 02 oktober 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Luchtvaartmaatschappij Cathay Pacific heeft mijn vlucht geannuleerd en komt met een voorstel dat voor ons niet acceptabel is. We wilden een vlucht met een andere maatschappij, deze was wel te vinden op de site van edreams maar edreams zelf kan deze niet vinden. Na 6 telefoontjes met deze organisatie, hebben we gevraagd OF de vlucht geannuleerd kon worden met 100% restitutie. De medewerker gaf aan dat hij dit moest aanvragen. Ik heb gemeld dat ik eerst wil weten OF HET KAN alvorens de annulering door zou gaan. Uiteindelijk krijgen we een email een paar dagen later dat de vliegtickets geannuleerd zijn. Hier heb ik geen toestemming voor gegeven. Ik ben hier erg boos over, omdat ik heel duidelijk heb gezegd wat de voor waarde is. Gelukkig heb ik andere tickets kunnen vinden. Ik heb nog veel meer details hierover maar 1 ding is zeker edreams is erg onprofessioneel hierin. Vandaag krijgen we een gedeelte van ons geld terug, terwijl de website EN de edreams persoon aan de telefoon zeggen dat 100% terug betaald word, indien de opzegging niet veroorzaakt word door de reiziger!
Ik heb ondertussen 3 berichten gestuurd naar edreams maar krijg geen contact meer. Bellen werkt ook niet omdat deze mensen gebrekkig nederlands spreken en daardoor mij niet begrijpen. Help

Ik ben tevreden wanneer ik 100% geld terug gave heb ontvangen.
Betaald: €2880,24
Terug: €2808,98
Te weinig terug betaald: €71,26

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door roysnijders