Klacht: Opzegging niet verwerkt

op 24 juli 2017 over Harmony Service Centre in de categorie Internetshops - Elektronica

In april (21ste) heb ik gebeld met Harmony Service over het opzeggen van een verzekering van een tablet. Aan de telefoon werd mij gezegd dat het nu telefonisch opgezegd was. De tablet was via mijn zaak verzekerd en aangezien de zaak en alles wat daarbij hoort niet meer bestaat (dus inclusief zakelijke rekening) ging men door met proberen het bedrag af te schrijven. Logischer wijze lukte dit niet. Men stuurde brieven naar mijn oude adres dit terwijl ik mijn nieuwe adres in dat zelfde telefonische gesprek had doorgegeven. Uiteindelijk belt het incasso bureau Das. Hier heb ik mijn uitleg gegeven en ik kon een mail sturen met mijn verhaal. Hier kreeg ik geen reactie op tot er weer een mail met ultimatum van betalen volgde. Ik heb dit bedrag overgemaakt omdat hwt niet in de papieren loopt maar ik vind het geen stijl dat je telefonisch op kunt zeggen en dan vervolgens blijkt dat ze net doen alsof dit niet gebeurd is. Alle gesprekken dus zelf ook maar opnemen?

Dat men per direct mijn verzekering stopt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Harmony Service Centre over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Harmony Service Centre in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Harmony Service Centre een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Harmony Service Centre

Heeft op 21 augustus 2017 om 12:48 geantwoord

Beste mevrouw de Boer,

Als alle eerst onze welgemeende excuses voor de verlate reactie.

Uit onze administratie kunnen wij opmaken dat er op 21 april jl. telefonisch contact met ons is opgenomen om de verzekering van de Samsung tablet te beëindigen. De vervaldatum van de verzekering was 25 mei 2017, hiervan hebben wij per e-mail een bevestiging over gestuurd. De verzekering is dus vanaf 25 mei jl. niet meer van kracht.

Op 27 april jl. hebben wij een terugboeking van de maandelijkse premie ontvangen, hierover hebben wij u schriftelijk op de van hoogte gesteld. Op 18 mei jl. hebben wij telefonisch contact met u opgenomen en uitgelegd dat de factuur van 17 april jl. niet was betaald. In dit gesprek zijn wij tot de afspraak gekomen dat u zelf de betaling naar ons zou overmaken, de gegevens hebben wij u per e-mail toegestuurd. Echter bleef de betaling uit en hebben wij meerdere herinneringsbrieven naar u toegestuurd waarop wij helaas geen reactie op hebben mogen ontvangen. Om deze reden is uw dossier doorgestuurd naar DAS incasso.

De betaling is inmiddels voldaan, ook is uw verzekering zoals afgesproken in het gesprek d.d. 21 april jl. stopgezet.

Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Service. Deze afdeling is op werkdagen tussen 08.30 uur en 18.00 uur te bereiken op telefoonnummer 010 – 206 86 86.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij.

Team Customer Care
Harmony Service Center

Alle klachten die gemeld zijn door Gelien