Klacht: Opzegging niet verwerkt

op 24 juli 2017 over Harmony Service Centre in de categorie Internetshops - Elektronica

In april (21ste) heb ik gebeld met Harmony Service over het opzeggen van een verzekering van een tablet. Aan de telefoon werd mij gezegd dat het nu telefonisch opgezegd was. De tablet was via mijn zaak verzekerd en aangezien de zaak en alles wat daarbij hoort niet meer bestaat (dus inclusief zakelijke rekening) ging men door met proberen het bedrag af te schrijven. Logischer wijze lukte dit niet. Men stuurde brieven naar mijn oude adres dit terwijl ik mijn nieuwe adres in dat zelfde telefonische gesprek had doorgegeven. Uiteindelijk belt het incasso bureau Das. Hier heb ik mijn uitleg gegeven en ik kon een mail sturen met mijn verhaal. Hier kreeg ik geen reactie op tot er weer een mail met ultimatum van betalen volgde. Ik heb dit bedrag overgemaakt omdat hwt niet in de papieren loopt maar ik vind het geen stijl dat je telefonisch op kunt zeggen en dan vervolgens blijkt dat ze net doen alsof dit niet gebeurd is. Alle gesprekken dus zelf ook maar opnemen?

Dat men per direct mijn verzekering stopt.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Harmony Service Centre over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Gelien