Klacht: Opzegging niet doorgekomen en ongevraagd nogmaals 110 euro afgeschreven

op 29 mei 2020 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorig jaar netjes mijn abonnementsgeld betaald en gebruik gemaakt van de veiling optie. Tevens heb ik naderhand schriftelijk opgezegd. Dit is echter nooit bij Privilege aangekomen en verwerkt. Zodoende wordt er dit jaar wederom 110 euro afgeschreven. Na een belletje met Privilege blijkt het toch allemaal mijn eigen fout te zijn en kan de agent achter de telefoon hier niets over terugzien.

Gewenste Oplossing:

Dit voelt als oplichting en zou graag mijn bedrag teruggestort willen krijgen en ook mijn abonnement beëindigen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 29 mei 2020 om 17:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 29 mei 2020 om 19:43 geantwoord

Het is al erg genoeg dat ze mijn brief niet hebben gevonden, maar dit had -zo bleek na een frustrerend telefoontje met privilege - niet veel uitgemaakt. Om van je lidmaatschap af te komen dien je dit namelijk af te kopen. Er is onlangs 110 euro afgeschreven, 20 euro meer tov 2019, zonder enige vorm van kennisgeving. Het zou ergens op de website staan maar ik heb het niet kunnen vinden. Deze 110 euro zijn vervolgens bedoeld om je lidmaatschap af te kopen en je mag niet meer meedoen. Doe je dit wel dan is je lidmaatschap opzegging ongeldig en betaal je fijn het jaar erop weer gewoon door. Alles in de voorwaarden zetten die maar door een select groepje mensen echt wordt gelezen zijn wat mij betreft boevenstreken. Naïviteit is mijn fout geweest jaren terug. Ik twijfel of dit rechtmatig is om op een dergelijk manier abonnementen af te
sluiten en daarnaast of het stilzwijgend verlengen wanneer de tarieven omhoog gaan ook is toegestaan. Ik ben me aan het beraden over volgende stappen.

Alle klachten die gemeld zijn door GJ82