Klacht: Opzegging door Ziggo niet ontvangen

op 07 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wegens een overstap naar een andere provider per eind augustus heb ik op 12 augustus een opzegformulier ingevuld op de website van Ziggo (https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/klantgegevens/opzeggen/formulier/formulier/). Er geldt een opzegtermijn van een maand dus toen de rekening van september kwam was er nog niets aan de hand. Toen op 1 okt een rekening voor de maand oktober op de mat viel leek er toch iets mis te gaan. Op 3 oktober gebeld met Ziggo en deze zegt niets van de opzegging te weten. Sterker nog, ze geven aan dat ‘opzeggen via internet niet mogelijk is’. Nu ben ik gedwongen nog tot 3 november door te betalen voor een product wat ik niet meer gebruik.

Ziggo dient de normale opzegtermijn te hanteren, dus één maand vanaf invullen van het formulier op de website. Ik zie dan ook graag dat ons abonnement per 12 september afgesloten wordt en het teveel betaalde abonnementsgeld wordt geretourneerd.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Alle klachten die gemeld zijn door pantoffel