Klacht: Opzegging contract niet verwerkt.

op 05 juli 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

In november 2015 heb ik via contactformulier mijn ziggo abonnement opgezegd per 7 december. Op 7 december heb ik alle apparaten eruit getrokken en zit ik vanaf die datum op mijn nieuwe provider zowel van Internet, tv en telefoon. Nu heb ik aanmaning van een incassobureau. Ziggo beweert dat ik alleen per 7 december geen gebruik maak van hun telefoon maar wel van Internet ra…ra… hoe kan dat terwijl ik nu gebruik maak van Internet van mijn nieuwe provider en hetgeen wat niet kan is dat ik belde via internet dus hoe kan de telefoon dan wel afgesloten zijn en internet niet???
Door mijn abonnement niet af te melden krijg ik alle shit nu. Ziggo is nalatig en heeft ook nooit laten weten dat mijn abonnement niet opgezegd kon worden.

Dat ziggo zijn werk doet en met terugwerkende kracht of hoe dan ook mijn abonnement stop zetten. Omdat ik daar geen gebruik van maakt. Kan ik er ook niet voor betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sm15