Klacht: Opzegging contract

op 30 mei 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Omwille van ernstige ziekte heb ik mijn contract opgezegd. Basic fit stemde toe met 1 maand opzeg. ik mailde om de maand opzeg te laten annuleren. In plaats van dat er begrip kwam voor mijn ziekte, kreeg ik extra kosten omdat ik te laat zou hebben betaald??! Dit terwijl er eigenlijk nog een maildialoog aan de gang was.
Ik ben zeer teleurgesteld in basic fit en vind de debiteurenafdeling totaal begriploos.

Indien er rekening wordt gehouden met mijn correcte betalingen tot het moment van mijn ziekte. Eerst een navelbreuk direct opgevolgd door borstkanker. Het zou getuigen van klantvriendelijkheid als ze de opzeg onmiddellijk zouden laten ingaan.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 31 mei 2016 om 09:11 geantwoord

Beste Farida,

Bedankt voor je bericht en wat ontzettend vervelend om te horen dat jij om medische redenen niet meer kan sporten.

Wij hebben jouw opzegging ontvangen op 31-1-2016 en jouw lidmaatschap vroegtijdig beëindigd per 1-3-2016. Alle maanden hiervoor moeten natuurlijk wel betaald worden. Als dit niet gebeurt dan rekenen wij hier uiteindelijk extra kosten voor.

Het openstaande bedrag bedraagt €43,98. Als dit wordt betaald dan is alles in orde. Wij zien de betaling graag tegemoet.

Dustin van Basic-Fit

Heeft op 31 mei 2016 om 17:05 geantwoord

Aangezien we nog in bespreking waren, kunnen er geen extra kosten aangerekend worden! Bij gebrek aan medeleven ben ik bereid de opzeg te betalen ZONDER extra kosten. Grt Farida

Bericht van Basic Fit

7 maanden geleden - Beste Farida, Bedankt voor je reactie. Uit coulance heb ik 1 keer €7,50 van het bedrag afgehaald. Meer kan ik niet voor jou betekenen. Het bedrag is nu €36,48 en zal betaald moeten worden. Met vriendelijke groet, Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door reddahi