Mijn Klacht:
Mijn vrouw heeft haar abonnement in juni telefonisch opgezegd. Hiervan is een schriftelijke bevestiging door ons ontvangen. Deze is echter in het ongerede geraakt.Vodafone gaat echter door met het incasseren van abonnementsgelden, waarna besloten is om haar rekening te blokkeren voor incasso’s van Vodafone. Inmiddels stuurt Vodafone herinneringen dat er nog betaald moet worden. Een telefoontje naar Vodafone leverde alleen maar ergernis op. Bij hoog en bij laag houden ze vol dat ze geen opzegging hebben gehad, dreigen ze met de deurwaarder als er niet betaald wordt. We zijn op een onbeschofte manier door een “servicemedewerker” te woord gestaan, die alleen maar kon zeggen dat er betaald moest worden dat hun systeem heilig is en dat zij geen fouten maken. De klant is niet meer dan een nummer.
Gewenste Oplossing:
Tevreden ben ik als ik van Vodafone verlost ben. Dat wil zeggen, geen herinneringen en ook geen betaling hiervan. Het abonnement is al opgezegd in juni. Verder is een excuus van Vodafone zeer op zijn plaats

