Klacht: Opzegging

op 20 mei 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al maanden bezig om 2 contracten van Tele2 af te kopen. al maanden klachten gemeld doordat ik in buitenland geen internet heb.
er komt geen enkele reactie van Tele2
toegezegd binnen 2 werkdagen met een voorstel te komen. helaas week later nog steeds geen ractie

Gewenste Oplossing:

per direct stoppen met abonnement en nummer vrijgeven zodat naar andere provider kan die wel begrijpen wat klantvriendelijkheid is

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Guust2