Klacht: Opzegging

op 06 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wederom houd Ziggo zich niet aan de afspraken! Na jarenlange frustratie over het steeds wegvallen van de verbinding Ziggo eindelijk opgezegd! Wonderbaarlijk is dat ik nu Vodafone heb en ik geen verbindingsproblemen meer ondervind. Bij de opzegging, opzegdatum 18 juli, ging het alweer mis zoals te verwachten! We werden al 3 dagen eerder afgesloten! Gelukkig hadden we Vodafone op tijd in huis en konden we al van hun diensten gebruik maken. Maar dan: Geen email, geen tv en geen internet!!!! Vervolgens krijgen we 1 week na de opzegging de dozen om de boxen retour te sturen. En pas weer 1 week daarna (let op!!! 2 weken nadat alles al is afgesloten!!!) een brief hoe ik mijn email (S) kan behouden!! Huh?!?!? daar kan ik toch al 14 dagen niet aan door de afsluiting. Misschien handig als je deze brief krijg van te voren voordat alles word gestopt?! En alsof dat niet genoeg is, beweerd (en houd ook in van MIJN rekening) het maandbedrag van mijn Abonnement, omdat ze, naar eigen zeggen het niet voor elkaar hebben gekregen om het op de 18 te stoppen en we dus al 2 dagen in de nieuwe maand zitten en daarom maar ff moeten betalen?!?!!? Hun maken toch een fout, (raar als we al 3 dagen voor de afsluiting geen diensten meer ontvangen! Vervolgens, klim ik in de telefoon, die ik nu uiteraard vet mag betalen aangezien ik geen klant meer ben om te vragen hoe het met MIJN geld zit. Krijg ik van een vriendelijke medewerkster uitgelegd dat het allemaal een misverstand is en dat we het geld de 29 augustus krijgen teruggestort. Een bedrag van 67 euro en centen. En u raad het al? Geen geld! Weer bellen de 31 ste augustus, aangezien ik inmiddels een brief had ontvangen dat ik mijn abonnement heb stopgezet maar met een andere naam op mijn adres??!?! Bleek iemand mijn adresgegevens gebruikt te hebben bij Ziggo, kan dus ook zomaar lekker slordig! Maar ook dat was weer een misverstand, dat hopelijk, rechtgezet is. Ik ook maar ff vragen waar mijn geld blijft, krijg ik als antwoord: dat word volgende maand verrekend op uw factuur. *zucht* ik zeg ik ben helemaal geen klant meer er kan niks meer verrekend worden dit gaat om een eindafrekening……..ondertussen lopen de telefoonkosten weer aardig op. Komt de medewerkster terug zegt ze dat is 29 augustus overgemaakt. Ik zeg dat was afgelopen maandag? Het is nu vrijdag? Ja ik moest me geen zorgen maken het kwam eraan uiterlijk maandag/dinsdag staat het op uw rekening! En wat denkt u?!?!? Het is nu dinsdag en nog geen geld. Waarom moeten wij als consumenten altijd alles op tijd betalen en doen we dit niet volgt er een aanmaning, afsluiting of boetebedrag er boven op? En mogen de grote Jongens gewoon doen wat ze willen??? Ik vind het te schandalig voor woorden. Mijn geduld met Ziggo is nu echt op, mijn teleurstelling is met geen pen te beschrijven! Ga je zo met klanten om die al jarenlang betalen voor diensten die niet/of maar half werken?

Ik wil vandaag zoals beloofd MIJN geld terug op MIJN rekening. Een 'welgemeend" excuses van Ziggo en dat ze toegeven dat ze steken hebben laten vallen. En een compensatie voor de telefoonkosten, tijd en frustratie die me dit de afgelopen jaren gekost heeft en dan vind ik een compensatie, dat niet in contanten hoeft te zijn, wel op zijn plaats!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht Moon J

4 maanden geleden - Nog steeds niks ontvangen van Ziggo???

Reactie van de melder van de klacht Moon J

4 maanden geleden - IK zie niks gebeuren? Is mijn klacht wel aangekomen? Vroeger kreeg ik altijd via mail een reactie maar nu niet? Heb ik misschien iets verkeerd geregistreerd of is Ziggo Laks?

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Moon J