Klacht: opzegging

op 28 juni 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben een kracht over een opzegging wij hebben een abonnement voor televisie en bellen en internet vanaf 22-08-2013en hebben met een colporteur van KPN het abonnement afgesproken en ook afgesproken dat KPN mij oude provider tele2 een opzegging zou doen maar dat heeft KPN niet gedaan ik als klant van KPN heb het abonnement van tele2 tot nu toe betaald 34 euro per maand en ook het abonnement van KPN 69,0 euro per maand betaald dit vind ik niet netjes van KPN

Gewenste Oplossing:

Wij willen graag dat KPN deze klacht serieus neemt en het uitzoekt waar de fout zit wij zijn tevreden als KPN ons een redelijk voorstel doe bijvoorbeeld een voorstel om iets met de kosten te doen wij hebben vanaf 22-08-2013 dubbel abonnement betaald Bvd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door henryvanweel.50