Klacht: opzegging

op 04 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Half April opgezegd per ingang van 1Juni gewoon rekening krijgen en als je beld kan het pas weer per ingang van 1juli opgezegd worden, moet je de rekening ook nog betalen!!! Men heeft de opzegging niet gehad doen ook geen moeite op callcenter de dames kunnen daar niet mailen !!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik de rekening niet hoefd te betalen, en een excuus krijg van ziggo,maar dat zal nooit gebeuren het lig niet aan ziggo maar aan de klant???

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door john 72