Klacht: Opzegging

op 28 juli 2015 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb 10-7 mijzelf ingeschreven.
Vervolgens ging de sportschool verbouwen en was 1.5 week dicht. Had middels wel 20.- inschrijfkosten betaald.

Die maand gratis sporten heb ik geen gebruik van kunnen maken dus heb binnen de 14 werk!dagen een email gestuurd met alle juiste gegevens naar de klantenservice.
Vervolgens geen email terug gehad, dus dacht laat ik bellen. 0900, en kost 1 euro per gesprek. Nou jenkrijgt een computer aan de lijn en vervolgens we zijn gesloten……
Daarna op de website gekeken waar je ook niet verder komt…

Mijn huidige abonnement annuleren zoals gevraagd en inschrijfkosten terugsturen.
Vind het stom dat ik mijzelf inschrijf, niet kan sporten en in die week een nieuwe actie met 2 maanden gratis zonder inschrijfkosten..

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 29 juli 2015 om 12:27 geantwoord

Beste Tim,

Ik zie dat jij je hebt ingeschreven via de Kiosk. Hier gelden geen 14 dagen bedenktijd voor, daarom is het niet mogelijk om dit lidmaatschap vroegtijdig te beeindigen.
Verder zie ik dat mijn collega de inschrijfkosten uit coulance heeft laten vervallen. Meer kan ik dan ook niet voor je doen.

Nathalie van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Timdewinter