Klacht: Opzeggen onmogelijk door slecht bereikbare klantenservice en chat.

op 25 augustus 2016 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Na vorige week Fiber internet aangevraagd te hebben, heb ik vandaag getracht te achterhalen of de provider de oplevering per 30-09-2016 kan realiseren.
De helpdesk is erg slecht bereikbaar, ik heb meer dan 20 minuten in de wacht gestaan. Vervolgens kreeg ik iemand aan de lijn zonder kennis van zaken en werd ik keer op keer naar de chat op de site verwezen voor mijn vragen.
Deze chat is echter nog slechter bereikbaar dan de klantenservice. Er komt vaak geen reactie en als er al iemand reageert na een half uur, sluit deze persoon de chat na 10 minuten omdat ik niet direct (binnen 10 minuten dus, na een uur gewacht te hebben) gereageerd heb.
Zelfs het beëindigen van het abonnement binnen de 14 dagen wettelijke bedenktijd is een drama. In de welkomstdocumentatie is opgenomen dat je je abonnement kunt beëindigen door de klantenservice te bellen. Vervolgens sta je 20 minuten in de wacht, krijg je een slecht Nederlands sprekend persoon aan de lijn, die je doorverbind met de afdeling opzeggingen.
Wederom weer 15 minuten in de wacht om uiteindelijk iemand aan de lijn te krijgen die je vrolijk vertelt dat je je de opzegging ook via dezelfde online chat dient te regelen.
Een hopeloos verhaal dus.

Opzegging van mijn abonnement binnen de wettelijke 14 dagen bedenktijd. Dit wil ik graag schriftelijk per post of per mail bevestigd hebben.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Quint van den Heuvel