Klacht: Opzeggen onmogelijk

op 28 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

I22 augustus telefonisch contact met Ziggo om mijn contract op te zeggen aangezien ik ga verhuizen naar een adres waar Ziggo niet levert
Gesproken met een dame die aangaf: u moet een bewijs meesturen van uw nieuwe adres, dan pas kunnen wij het contract ontbinden
Prima
Netjes een mail adres gekregen ( klantbehoud@ziggo.nl) en mail met bijlage verstuurd
Reactie? Die was als volgt: het mail adres dat u gebruikt, is niet meer beschikbaar.
Erg raar, als je het mail adres notabene krijgt van een medewerkster
Vervolgens via de site willen opzeggen
Conclusie? Dit lukt niet! Online opzeggen = geen reactie
Gebeld ( 15 min in de wacht gestaan), ja mevr,dat mailadres klopt idd, dat dit niet werkt, en als u online opzegt moet u een bevestiging ontvangen
Nou.. 4 x geprobeerd, 4x keer geen mail

Vervolgens maar via het ‘contactformulier’ geprobeerd, yes! Mail terug gekregen dat ik mijn ‘verhuisbewijs’ kon sturen. 6 x geprobeerd, 6 x reactie met een ‘foutmelding’. Conclusie? WEER moeten bellen, 20 min in de wacht gestaan om vervolgens de ‘verkeerde afdeling’ aan de lijn te krijgen.
Doorverbonden met de juiste afdeling

Kreeg Rowan aan de lijn, fijne medewerker, begreep volkomen de frustratie, maar gaf ook aan toch het via Ziggo.nl te moeten doen
Hij heeft netjes een stappenplan gemaild ( die ik al tig x ben doorgelopen) en hij gaf aan een compensatie te willen geven (heel fijn) Al met al dus weer geprobeerd, en weer hetzelfde verhaal: foutmelding mails retour

Wat nu te doen? Hopen dat ze eindelijk mijn opzegging gaan behandelen aangezien ik al lang en breed geen gebruik meer maak van Ziggo hun ‘service’

Contract PER direct ontbinden
En eigenlijk nog met terugwerkende kracht & mijn geld teruf

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bobenscania