Klacht: Opzeggen gaat heel moeilijk, afsluitende nota klopt niet

Guusverberne op 19 november 2021 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Na netjes in september mijn abonnement te hebben opgezegd ivm een verhuizing kreeg ik tot 2 keer alsnog een nieuwe factuur voor de komende maand. Twee keer was het opzeggen zelfs telefonisch niet goed gegaan, iedere keer moet je hier zelf weer achteraan. Wat blijkt nu, wat mij overigens niet verrast is dat voor de afsluitende nota de verbruikte gas en stroom gewoon is overgenomen. Tot drie keer toe gaat het mis om treurig van te worden. Een positieve noot, de medewerkers aan de telefoon zijn heel vriendelijk al duurt het soms lang voor je iemand aan de lijn krijgt.

Een juiste afsluitende nota.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Oxxio

1 maand geleden - Beste heer Verberne, Bedankt voor uw bericht over de eindnota. Wat vervelend te vernemen dat de opzegging niet juist is verwerkt en daardoor de eindnota niet klopt. Ik begrijp dat dit frustrerend is. Ik heb de gegevens ingezien waaruit blijkt dat mijn collega inmiddels op dit bericht gereageerd heeft met de vraag om de eindstanden om de nota te corrigeren. Ik ga er vanuit dat u hiermee verder kunt. Fijn om te horen dat de medewerkers aan de telefoon vriendelijk zijn geweest en dat u ondanks het lange wachten toch de moeite heeft genomen met ons contact op te nemen. Vriendelijke groet, Redmar, Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Guusverberne