Klacht: Opzeggen Folder Kiezer

op 21 maart 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 23 maart 2020 om 11:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneermevrouw Hermsen,

Wij hebben je afgemeld voor folderkiezer. Je zult nog hoogstens 2 keer het gepersonaliseerde folderpakket ontvangen.

Wil je in de toekomst toch weer gebruik maken van folderkiezer dan dien je een nieuw account aan te maken op www.folderkiezer.nl.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Cmw.hermsen