Klacht: Opzeggen contract wegens verhuizing

op 29 november 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

In september telefonisch contract verlengd. Heb wel de vraag neergelegd dat ons huis onder voorbehoud verkocht was en ik niet wist wat mijn nieuwe adres zou worden, omdat we nog niets anders gekocht hadden en of ik dan mijn abonnement kon opzeggen als ik geen gebruik meer kon maken van het abonnement. Was geen enkel probleem en ik kon kosteloos opzeggen volgens de medewerker van Tele2. Nu nog steeds niets geen ander huis gekocht en gaan voorlopig bij familie intrekken. Vandaag (29-11-2016) geprobeerd mijn contract op te zeggen, omdat ik simpelweg mijn contract niet kan meenemen. Na telefonisch contact met diverse medewerkers wordt mij medegedeeld dat ik nog ruim 330 euro moet betalen voor de overige maanden van mijn contract! Hier ben ik dus niet mee akkoord gegaan, omdat mij iets anders was medegedeeld en als ik had geweten dat er een afkoopsom aan vast zat, ik nooit mijn contract had verlengd!

Opzeggen van mijn contract zonder afkoopsom

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jvk1978