Klacht: Opzeggen App

op 19 maart 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste,
Bij de aankoop van mijn Basic-fit abonnement heb ik de Basic-fit app aangeschaft als een extra optie. Nu ben ik er niet meer zo van overtuigd dat ik de app nodig heb en zou ik hem graag afschaffen. Bij de balie in de basic-fit waar ik naar toe ga, moest ik het info centrum telefonisch contacteren, ik krijg niemand aan de lijn, moet de hele tijd drukken op knopjes om doorverwezen te worden en uiteindelijk is het niet gelukt om telefonisch de app op te zeggen. Nu wil ik graag dat de app word opgezegd en dat er dus ook geen extra 4,99euro per maand van mijn rekening gaat.

Ik zal tevreden zijn als de app is opgezegd en er geen extra 4,99euro per maand van mijn rekening gaat.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 20 maart 2017 om 09:02 geantwoord

Beste Maurice,

Bedankt voor jouw bericht.

Wat jammer om te lezen, dat het niet heeft mogen lukken, om de Pro-App te beëindigen.

Ik zal het telefonische probleem aankaarten!

Ik heb jouw lidmaatschap kunnen vinden en heb de Pro-App beëindigd met een kalendermaand als opzegtermijn.

Je ontvangt per e-mail een bevestiging hiervan.

Fijne dag!

Jessica van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door MauriceM