Klacht: Opzeggen account onmogelijk

op 26 september 2016 over Yourhosting in de categorie Websites - Building en Hosting

Na jaren van onterecchte automatische afschrijvingen kom ik er achter dat your hosting geld afschrijft van mijn rekening. Nu ik geemigreerd ben naar het buitenland heb ik mijn nederlandse bankrekening opgeheven en kan your hosting het bedrag niet afschrijven. Pas na een mail geven ze aan dat ik moet betalen voor het verlengen van een domein. Maar ik wil helemaal niet het domein en bedank dan ook keurig voor de diensten. Herhaaldelijk wordt ik eraan herinnerd dat ik toch moet betalen voor een dienst die al jaren zonder mijn schriftelijke toestemming wordt verlengd en nu word het overgedragen aan een incassobureau. Tenzij ik in mijn online account aangeef op te zeggen, maar ik heb nooit een online account gehad en weiger die ook aan te maken aangezien ik niet meer in Nederland woon.

Opheffen account en intrekken factuur voor niet gewenste diensten

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yourhosting over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yourhosting in behandeling genomen

Bericht van Yourhosting

2 maanden geleden - Beste Jelle, Helaas stuur je geen klantnummer mee in je bericht. Wil je je klantnummer toesturen zodat ik je account en klacht beoordeel? Alvast bedankt. Groetjes, Thommas

Alle klachten die gemeld zijn door Jellesapulete