Klacht: Opzeggen abonnement Privileges BV

op 29 mei 2020 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de rekening van mijn moeder wordt jaarlijks een hoog bedrag afgeschreven onder vermelding van Privileges BV. Geen idee waar dit voor is, het betreft een dienst waar geen gebruik van wordt gemaakt. Nu heb ik in april al schriftelijk een opzegging verstuurd naar dit bedrijf. Echter is onlangs opnieuw een groot bedrag afgeschreven. Dit heb ik nu voor haar gestorneerd. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat we definitief van dit abonnement afkomen?

Gewenste Oplossing:

Indien de betalingsverplichting voor komend jaar vervalt en er bevestiging van de opzegging door ons wordt ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 29 mei 2020 om 17:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door LMEklacht