Klacht: opzeggen abonnement

op 17 januari 2014 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In november van het afgelopen jaar heb ik mijn abonnement bij basic fit opgezegd. Echter op 6 januari werd er 2x contributie afgeschreven. Ik heb hierover telefonisch contact gehad met basic fit. De brief met opzegging zou nooit zijn ontvangen. Ik geloof dit echter niet. Nu kan ik pas per 1 maart opzeggen.

Gewenste Oplossing:

Onmiddellijke beëindiging van het abonnement per vandaag 17 januari.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 20 januari 2014 om 16:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Betreffende geeft aan in november een opzegbrief naar ons te hebben verstuurd. Echter hebben wij deze brief helaas nooit mogen ontvangen. Op vertoon van een bewijs van verzending zullen wij met terugwerkende kracht het lidmaatschap beëindigen.

Alle klachten die gemeld zijn door Merlijn21