Klacht: Opzeggen

op 19 september 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nu is het wel simpel om op te zeggen. Begin vorig jaar hoorde ik nog veel negatieve reacties als het om opzeggen ging. Ik besloot persoonlijk mijn opzegging af te geven bij het filiaal in mijn woonplaats. Naïef natuurlijk achteraf. Met mijn brief is nooit iets gedaan. Dit jaar kwam ik erachter dat er nog steeds een jaarbedrag werd afgeschreven. Even nagekeken en ja hoor, vorig jaar ook. Contact opgenomen met basic fit. Niet logisch toch dat iemand 1,5 jaar niet sport zonder op te zeggen? Maar basic fit had de brief nooit doorgekregen van het filiaal dus dokken voor het jaar dat ik logischerwijze niet meer kwam plus dit jaar plus opzegtermijn plus boete voor te laat betalen, geen greintje begrip, besef dat er iets mis gegaan kon zijn in de organisatie. Nu ik zoek op fora van basic fit zie ik dat opzeggen nu beter geregeld is maar ja, ik had allang opgezegd veronderstelde ik. Niet eens een bedankje voor al die tijd betaald te hebben zonder tegenprestatie. Ze zullen vast in hun recht staan maar klantvriendelijk is het zeker niet.

Als ze hadden toegegeven dat er iets misgegaan kon zijn binnen hun organisatie al had ik misschien een aangetekende brief moeten sturen. Maar ik had mij daar ook opgegeven.
Ik was tevreden geweest als ze niet nog een keer een opzegtermijn hadden berekend en nu ook een boete. Ik had dat teveel betaalde jaar dan nog zonde gevonden maar toch.
Nu heeft basic fit een zeer ontevreden lid.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 19 september 2017 om 17:13 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Levano