Klacht: Opzeggen

op 15 juni 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb 3 maanden geleden een abbonoment aangevraagd bij youfone de eerste ging het het fout met de aansluitkosten dus 2e keer proberen gelukt! Aansluitkosten betaalt dag daarna was ik jarig en kreeg ik van mijn ouders een nieuwe telefoon met abbonoment direct een opzegging naar youfone gestuurd.. geen reactie naar 6 keer bellen iemand aan de lijn ze zouden allebij de abbonoment opzeggen.. vond het raar want de eerste keer was het mislukt met de aansluitkosten maar toch was die geactiveerd ?? De man aan de telefoon beloofde me dat die ze allebij zou opzeggen prima
Volgende dag nog geen mail weer 3 keer heen gebelt daarna kreeg ik 1 mail van 2e abbonoment waarna ik weer heen belde wou graag ook een mail van de mislukte abbonoment dat kon de man niet sturen want hij was mislukt ? Prima hij beloofde me dat ik er nu van af was en dat ik niks meer zou horen van youfone.. 2 maand geleden kreeg ik een mail over dat de simkaart verstuurd was ? Weer par keer heen gebelt de vrouw garandeerde dat ik die mail nog kreeg maar dat de simkaart was geannuleerd nu nog geen simkaart ontvangen.. maar kreeg wel weer een mail met een vacatuur van 55 euro? Huhhhh ? Terwijl ik geen eens een simkaart heb ontvangen en de man me nog zo belooft had dat ik er niks meer over zou horen.
Gisteren naar mijn advocaat gegaan en sta zeker in mijn recht!

Als ik de facatuur niet hoef te betalen en hun me kunnen beloven dat ik niks meer krijg van youfone

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 20 juni 2017 om 11:51 geantwoord