Klacht: opzeggen

op 14 juni 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Het schijnt heel moeilijk te zijn om 2 personen die op hetzelfde adres wonen om die beiden op te zeggen, er is een verwarring ontstaan omdat bij inschrijving de pasnummers zijn verwisseld. maar om deze op te zeggen schijnt het toch wel heel moeilijk te zijn. 1 lukt wel maar 2?

Simpele oplossing: beiden op hetzelfde adres opzeggen

uitschrijving

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 15 juni 2016 om 09:20 geantwoord

Beste Vince,

Bedankt voor je bericht.

Voor het lidmaatschap van Danny hebben wij op 22-4-2016 een opzegging ontvangen. Zijn lidmaatschap is op 22-5-2016 gestopt.

Voor jouw lidmaatschap kan ik geen opzegging vinden. Ik heb daarom dit bericht als opzegging gebruikt en jouw lidmaatschap stopgezet per 14-7-2016. Voor de maand juli wordt er enkel nog een bedrag van €7,84 geïncasseerd.

Ik wens je nog een fijne dag.

Dustin van Basic-Fit

Heeft op 15 juni 2016 om 11:06 geantwoord

Hier kan ik niet mee akkoord gaan. Aangezien ik 1 opzegging heb gedaan op 22 april en jullie deze hebben ontvangen en een support nmr. 01438982 hebben gegeven. Het andere abonnement heb ik 10 mei stop gezet met reactie van jullie op 14 mei met support nmr. 01497243. Voor akkoord. Eind mei is er al afgeschreven wat volgens mij niet meer terecht was. Dus nu verwacht ik geen verdere afschrijvingen meer. Zoek het anders.eerst een goed uit wat er bij jullie niet goed gaat . Groet.

Bericht van Basic Fit

7 maanden geleden - Beste Vince, Bedankt voor je reactie. Ik heb je mail van 14-5 gevonden. Ik heb jouw einddatum aangepast naar 14-6-2016 en het teveel betaalde bedrag van €10,60 voor juni naar jouw rekening teruggestort. Dit ontvang jij binnen 15 werkdagen. Met vriendelijke groet, Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door vincedanny