Klacht: Opwaardering verdwijnt in het niets

op 16 juli 2016 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Ik wilde mijn beltegoed bij Vodafone opwaarderen en maakte 20 euro over via Ideal. Nu is er 20 euro en 49 cent afgeschreven van ijn betaalrekening, ten goede van Stichting Derdengelden Buckaroo. Ik heb dit in maart j.l. ook al eens aan de hand gehad, maar toen bleek het geld
spoorloos verdwenen te zijn. Ik kreeg toen van Vodafone een mysterieuze sms: een gulle gever die anoniem wenst te blijven, heeft 20 euro voor u gestort. Niet dus. Het is nu al ruim twee uur geleden dat ik mijn tegoed heb opgewaardeerd, maar ik krijg steeds hetzelfde bedrag als tegoed te horen. Ik ben nu zo bang, dat het weer net zo gaat als vorige keer en dat ik het geld gewoon kwijt ben.

Wanneer het geld alsnog bij mijn tegoed is bijgeschreven.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 18 juli 2016 om 12:46 geantwoord

Beste Cora,

Ik zie inderdaad dat u bij ons een bestelling heeft gedaan. Wij zijn een webshop welke opwaardeercodes verkoopt. Nadat bij ons de betaling succesvol is binnengekomen ontvangt u op het scherm en per mail de bestelde code. Tevens tonen wij hierbij de opwaardeerinstructies van uw provider. Voor Vodafone gelden deze als volgt: Toets * 102 * opwaardeercode # en dan op de verzend toets. Of bel 1200 vanaf uw GSM en volg de instructies.

U dient zelf dus nog een handeling uit te voeren alvorens het tegoed op uw telefoon is bijgeschreven. Ik zal uw bestelling nogmaals naar u verzenden. Dit zal ik ook doen met de code van uw bestelling uit maart. Indien u deze niet ontvangt adviseren wij u in de spamfilter te kijken. Wij hopen dat het zo gaat lukken met het opwaarderen van uw beltegoed.

Vriendelijke Groeten,
Beltegoed.nl