Klacht: beltegoed 30 euro afgerekend, geen opwaardercode

op 20 augustus 2019 over opwaarderen.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 18-08-2019 om 15:08 uur beltegoed van 30 euro gekocht bij opwaarderen.nl. Vervolgens heb ik geen opwaardeercode per mail ontvangen. Op 19 augustus heb ik per mail bij opwaarderen.nl dit gemeld. Tot op vandaag nog geen enkele reactie ontvangen. De omschrijving van de bestelling is 170442108 en het kenmerk is 0020002570879316

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de opwaardeercode alsnog naar b.joosen@telfort.nl wordt gestuurd, of als de 30 euro wordt teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over opwaarderen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over opwaarderen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BrendaM71