Klacht: opwaarderen met bon lukt niet

op 16 december 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Sinds ik bij de hema een prepaid sim-kaart heb gekocht lukt het opwaarderen met de code op de kassabon niet. Tot voor kort kon je dan via de klantenservice het alsnog gedaan krijgen. Op 16 december 2017 wordt ik door de klantenservice uberhaupt niet geholpen. Je wordt zogenaamd doorverbonden en krijgt nooit meer iemand aan de lijn. Heb dit proces vijf keer herhaald met verschillende menukeuzes, het eindresultaat is hetzelfde. Je wordt wel meteen teruggebeld om de vragenlijst in te vullen voor het klanttevredenheidsonderzoek.
Ook online heb ik geen direkte methode gevonden om dit op te lossen. Mijn conclusie: Hema verkoop geen produkten die niet werken, en als ze niet goed werken zorg voor een prima klantenservice. Het laatste is werkelijk de grootste aanfluiting die ik heb meegemaakt. Opdoeken die hele zooi!

Verkoop alleen produkten die in de praktijk werken, verwijder ze anders direkt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hema-ellende