Klacht: Opwaardeermogelijkheid

op 17 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

In Burgum is geen opwaardeermogelijkheid meer, opladen kan alleen in de bus, maar dan moet dat wel kunnen!
Vanmorgen zat in lijn 21 van 08:20 uur naar Leeuwarden geen apart kastje hiervoor en zou opladen bij de chauffeur moeten. Dit kon niet zij hij want de apparatuur deed het niet.
Dit kom ik te vaak tegen en vind ik erg klantonvriendelijk! Hoe ‘toegankelijk’ moet het OV worden? Op deze manier steeds minder!

Meer/opnieuw oplaadpunten faciliteren

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 augustus 2017 om 11:01 geantwoord

Beste SJBlom,

Jammer om te lezen dat er in Burgum geen mogelijkheid meer is om je OV-chipkaart op te laden. Ik begrijp dat je daar van baalt, helemaal als de apparatuur in de bus dan ook niet werkt. Ik stuur je klacht over de oplaadpunt(en) intern door naar de betreffende afdeling in de regio zodat je feedback ter evaluatie meegenomen kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak vanochtend!

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door SJBlom